Efterlysning

 
Jag blir bättre och bättre för var dag... Vistt behöver jag bättre på min fysik. Jag har funderat en hel del under min sjukdoms tid, man får ju lite andra värderingar och så blir en del saker rätt oviktiga... Efter ett himla velande och en spark i baken av en god vän... så har jag bestämt mig. Jag behöver bara bli en aning starkare, sen kör jag fullt ut. Den 31 januari gör jag en röntgen och då ser man verkligen hur det ser ut, det är ju en oro att det kommer tillbaka. Men då tänker jag och Sky börja vinterskolan, vi skulle då behöva lite sällskap. Är någon sugen? Då vill jag att ni hör av er, vi behöver en eller två personer med hundar såklart som tänker som jag och som vill göra det som vi behöver träna på. Jag vill inte ha några kommentarer här eller på FB, utan hör av er på PM, så berättar jag vad jag vill. Som jag är lite off från hundtränings sammanhang, så vet jag inte riktigt vad folk vill, annars hade det varit lättare att fråga, men ibland är FB underbart...efterlysningar!