Vinterskolan

 
Käre vän, det blir inte många inlägg här hos dig nu för tiden. Funderar på varför, och har säkert ett och annat svar. Vi mår bra, jag mår bättre än jag gjort på många år, att bli sjuk för ett år sedan var en väckarklocka för mig, att samla på minus poäng under många år är inte bra för någon. Ju längre 2018 vandrat på ju bättre har jag mått, just nu känner jag mig stark och ser fram emot många roliga stunder. 
Under hösten har vi jobbat på , Sky med mycket baskunskaper och jag med grunden, att sluta röka gör inte att kondisen kommer av sig själv, att vara sjuk en längre tid, gör att kroppen tynar, att inte använda sina muskler gör att ryggen mer eller mindre slutar att fungera ibland, så jag motionerar, och jag har med mig min bästa kompis, utan när jag åker på rehab, på ryggskolan.  
 
Från hösten vandrade vi in i vintermånaderna, november mörk och trist, då vilade vi, och har kul de få ljusa timmarna. Nu traskar vi in i dec, och vi började med vinterskolan hoppas vi hinner med några pass hos AC, , nu tränar vi på det som är svårt och även fortsätter vi med våra baskunskaper och lägger på störning, jag ser fram emot många härliga pass.  Och inte är det lätt, men herre gud vad man lär sig. Att ha Sky har öppnat mina ögon på många sätt, och hur svårt kan det vara?? Jo, hur svårt som helst! Men så attans kul!