Det är sällan

 
som jag bloggar om vår träning, den största orsaken är nog att vi mest gör våra små basic övningar. Men idag tänker jag ge mig på ett försök, för hur som helst är det roligt att kunna gå tillbaka och se vad vi har sysslat med.
 
Vi har fortsatt med närsök, håller inkallningssignalen vid liv, funkar fortfarande stålande, lite stopp/kontakt signal, mycket stadgeträning på ett lätt plan, ett koppelgående som artar sig väldigt bra som så småning om ska bli ett perfekt fotgående, och så där på sidan om har ett ligg blivit till. Och så har vi påbörjat träningen med linjetag. Och såklart leker vi en massa och är ute i skogen. Oj när man skriver ner så här, ser det ut som vi är träningsnarkomaner, men det är vi inte.
Idag åkte vi ut till AC för att få lite feedback, så himla bra att få någon som tittar och ger lite tips. Och att även få ur sig lite funderingar själv.
Ja nu är det bara att jobba vidare och bygga på lite. Det är så roligt att se att det utvecklats och att han är lugn och sansad när vi jobbar. Och så ska det jobbas lite med matten en hel del att hålla reda på och  allt det man gör har en mening i det fortsatta arbetet. Om jag nu kan hålla händer och annat i styr, då kan det nog bli riktigt bra när det är färdigt. Ja, för Sky är klok som en bok och jag jobbar på det, och i lugn och ro funkar det mesta!