WT

 
Igår var det dags för WT i slycke i SSRK östergötlands regi.... Jag skulle vara funkis. Underbart härlig dag, jag gömde mig i skogen och hanterade väl ca 60 dummies. Det blev många timmar med tygpåsarna och ett gång hundar. Roligt att få se så många hundar på samma markering/linjetag. Visst blir jag sugen att själv få vara med. WT är roligt, men just nu kan jag inte. När man står så där och inte är inne i elden då ser man faktiskt hur mycket ströning som det är runt omkring. Det passar ju inte oss, övningarna fixar vi, men störningen, inte ialla fall just nu. Men det är ju roligt att få hjälpa till också. perfekt fotoväder som jag inte kunde ta del av fullt ut, hade ju lite annat att syssla med, men några mingelbilder fick jag ialla fall till! tack för en toppen dag, jag hade roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutar mad dagens Vitsippa till alla inblanade för en härlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lotta Enzo Zeb:

Du ser ut att haft det underbart. Tanken var att jag skulle åkt och kollat men var tvungen att prioritera om 😊 ha en fin söndag kram

#2 - - Lisbeth:

Vilken underbar dag det blev och jag är glad att inte mina gäster kom, så jag istället fick vara publik på ett härligt WT och vilka fantastiska bilder du har tagit som vanligt !