Många bäckar små

blir till en å, eller ett hav. Apportera för livet mot Cancer, Under september månad 2014 . Alla ni med apporterande hundar, skänk en summa till Cancerfonden för varje apport era hundar levererar under månaden, vilt på jakt, vilt på träning, dummisar, bollar, leksaker, apportbockar, ja allt dom ger er.... Summan avgör ni själva.... Insamligen starades av Catharina Wiberg den 24 aug och just när jag skriver är summan 59 928 kronor. Tänk vilka underbara människor det finns och tänk på vad alla kan göra tillsammans. Och tänk på att det inte bara är retriever som apporterar, faktiskt apporterar de flesta djur, och faktiskt vi människor också. Jag blir varm i hela min kropp när jag följer vad som händer.
 
Martin och jag kommer självklart att göra så gott vi kan, idag blev det två pinnar !
 
 
#1 - - Johanna:

Härligt Annelie! ❤️