Lönö

 
Egentligen hade jag tänkt tagit en riktig hemmadag... Men vädert var toppen och en fin, fint sällskap lockade, så vi drog till Lönö.
Lite träning och mycket babbel i solen. Bra träning och seriöst prat. Så vi kan verkligen prata om kvalite rakt igenom.
 
Martin fick komma ut och bara vara, nu försöker jag verkligen att lägga band på mig och inte låta honom få något jobb, lätt att man låter honom göra lite bara för att det är synd om honom, men han blir så hskligt glad och lite oaktsam, nu är det fritid under ornade förhållanden som gäller för storprinsen. Tror att han gillar det bättre än att få hämta några tygpåsar.
 
 
Annars var det markeringar på agendan som gällde. Som vi tar lite lättare på träningen nu och ser var vi står och känner efter lite hur det är så passar det bra. Idag hade jag faktiskt en kille som verkligen var med mig, underbart när han är med. Och inget direkt trams, en liten, liten urladdning som jag inte gör någon stor affär av, här gäller det att bygga, och när han är som idag då kan man verkligen berömma utan att det barkar åt skogen. Tycker att det mesta var bra idag, även stadgan som vi jobbar lite mer med just nu.
 

Nu gäller det att bygga vidare, för just de här gångerna i små sällskap, då är han riktigt fin och lyhörd. Fast jag ibland blir lite sne när vissa saker inte funkar, ser jag ändå fram emot den kommande våren och hoppas att det hänt lite till, för det är de här gångerna som verkligen ger hopp om att det kommer att ske lite till. Men vi har en hel del kvar...
 
 
 
Tack tjejer för en mycket trevlig förmiddag :)
 Foto:Ancki Strandberg