Gyllene Solkorvar

 
Jaha då var nästan 2 månaders söndags nöjet över. Snart flyttar godingarna till sina nya familjer. det har varit vansinnigt roligt att följa dom på vägen, se dom utvecklas till egna små korvar, fått personligheter. Och på slutet kunde jag ialla fall ibland känna igen dom. Röoligare att fota dom ju äldre dom blev, men mycket svårare, för valpar vet man aldrig vilken väg de ska ta, och upptaäckar glädjen är det inget fel på. och ligger man på magen i gräset, japp då har man snart hela högen på ryggen, benen, och hur kan man fota då. men underbart har det varit och jag har njutit varje sekund, känns nästan som mina ibland ;)
 
 
Jag hoppas verkligen att jag får tillfälle att träffa de alla snart igen, japp lite tomt kommer det att bli, men jag har ju mina Gyllenprinsar och dom är nog glada att inte få hem en liten solkorv till Herstadberg. Tänk vilken tur jag haft, mysa i flera veckor, nu är mitt valpabstinent fyllt för en tid framöver...
 
 
 
Ett stor lycka till Till Waterfeak´s UU-kull när ni nu ska ut i vida världen! tack Annette för att jag fått mysa med dina små Solkorvar!
 
 
 
#1 - - Sofia:

Det är nästan orättvist att valpar är så bus-söta!! Men vi har ju våra vattenprinsar att njuta av och det duger mer än väl<3 Kram!

#2 - - Annette:

Tack låter torftigt, men för mig har dina besök, dina foton enorm betydelse! Kommer sakna våra träffar men vi får ta dem på annat sätt nu när jag kan komma med på träning istället! TACK du är bäst! Stor kram