Funderar

Hmmm, just nu känns det som om man kör i motvind...... Efter en intensiv veckas träning som verkligen gav resultat. Så var det som om det hade försvunnit, bortblåst, det hade inte funnits där någonsin när vi kom till Goldenklubbens samträning. och jag vet att har kunnat innan allt försvann.
Idag skulle det mest vara passivitet för Theo, han fick även jobba med dummies, ångrar mig som sjutton att jag vek av från min plan, blev även en del jaktlydnad.
Just nu känns det verkligen som om vi kanske ska hålla oss hemma, har aldrig känt en sådan olust känsla för att ge mig ut som jag gör nu. Visst mycket är mitt fel, har släppt igenom en hel del under hältan... men man är väl inte mer än människa och jag är inte en stenhård typ. Räcker tydligen inte med att åka ut en gång i veckan och träna passivitet, verkar som det bara förvärrar saken. men svårt att hitta ställen där man kan träna sånt, får väl lura ut grannarna för bolllek, där vi kan sitta och bara vara. Min lille älskling, full av livslust och energi, och en hjärna som inte riktigt hänger med när vi kommer ut, han liksom glömmer bort mig. Ohhh vad jag vill förvalta denna motor på bästa sätt, men just nu vet jag inte vad jag ska göra. Theo är som Mr Hyde och DR Jekyl.
#1 - - Limmerhulstkan:

Men hallå!!! Nu lugnar vi ner oss lite grann...Han är 10 månader fullt av energi och en hel del självförtroende, det är gott nog..Bara och kavla upp ärmarna Anneli, var glad åt att du inte har en mes utan en som tål ..... Vi ses sen ;))