Hösten

 
 
Har inte tillbringats framför datorn såg jag! Då sista inlägget här var postat i augusti! Och det är väl ett sunt tecken! Vi har haft många fina dagar, med blandat väder, ibland så där himla vackert som bara hösten kan vara, ibland lite mindre vackert  som den oxå kan vara! Jag tycker att båda fyller en viss funktion i min värld! 
Vi har haft många bra träningspass, och härliga stunder i skogen! Vi fortsätter med lite lättare träning, men prio ligger på långa promenader i dagsljus, som vi inte alltid får nu när november har kommit! Lite mysigt ändå att dra ner på tempot och vila i mörkret! Jag tror att vi behöver lite vinter dvala för att orka med våra ljusa perioder !
 
Sky mår väldigt bra, som bara han kan må, min kropp är inte riktigt lika sund som Skys, men huvudet känns okej och det hjälper en hel del! 
 
 
Och visst är han fin den där Sky? Värdens bästa kompis !
 
 
 
#1 - - FSHD Daniel:

Fin hund! :D

#2 - - Anita :

Så fina bilder :D