Just nu vill jag leva livet

 
och bara njuta av sommaren. Tänk att jag hade glömt bort hur bra man kan må, det har ju liksom krypit sig närmare och närmare den där må bra känslan ju mer året knallat på. En bra balans mellan, jobb, nöjen och nytta, finns det oxå. Jag börjar känna mig stark igen, det är länge sedan! Och den här veckan har verkligen visat hur bra det kan bli, familj, vänner, träning, avkopling och liten jobb. 
 
Härliga dagar, med blandat väder, blandade aktiviteter och blandade resultat, precis som livet är. Jag har tränat på mycket med olika upplägg, det känns bra att ha tydliga planer och jag känner att det ger resultat, en del saker kanske aldrig blir så bra som det ska vara, men just nu har vi så roligt och vi lär oss. Men vem vet, plötsligt händer det !?
 
Lite B-provsupplägg i regn i början av veckan som jag inte är ett dugg stolt över, träning är träning, så varför inte säga stopp, jag vill börja om, än har jag mycket att lära, och jag lärde mig en del, fast det inte kändes så just då!  Så lite bra fick jag med mig hem, och det var en blöt, men fin eftermiddag.
 
Solen kom nästan fram i onsdags, vi tränade vatten, och en satans  massa skott och fotgående, kanske är det försent, men jag tänker ändå inte ge upp, visa dagar känns ju lättare. Jag är glad över vatten jobbet där han lyssnade riktigt bra, vi har hållt oss till ett ställe och ändrat lite till och från, lagt in olika störningar. Idag var jag mer stolt över mig själv!Och ibland får kameran hänga med...
 
 
 
I torsdags blev det lite familjeliv ute i Glotterskogen, ett lagom väder och härliga timmar med fika och livets efterrätt Liam!
 
 
 
Senare på kvällen åkte Sky och jag och tränade markeringar, högt gräs och terrängbyte, duktig hund och en rätt duktig matte. Blev en härlig kväll som kändes väldigt avslappnad, en hel del babbel och skratt! Tack 
 
Igår blev det mer träning, som fick bli i vattnet, båten fick vara med, vi körde en markeringsövning som vi byggde på med linje och ett högertecken. Jag är riktigt nöjd med det mesta och när jag tittar på bilderna som Ancki tog så ser jag att han lyssnar med inte riktigt förstår vad jag menar, jag vet att höger är vårat sämsta tecken, känns rätt bra att ändå ha en lite kontakt där ute. Vi fortsätter bygga på högertecknet och tränar vidare. Vi avslutade med lite fotografering vid badberget! Där var jag nöjd fast planen var att göra lite mer, men jag kände att det hade blivit mycket skott och även passivitet när vi var roddare och funkisar till Ancki och Aya! En fin träning och överaskade sällskap i skogen ! 
 
Stopp...och den där fladderläppen <3
 
Jag försöker förstå
 
Kanske är det det här hon menar
Bästa grabben <3
 
Tack Ancki och Aya för några fina timmar !
 
Världens bästa Sky som aldrig är sur när vi går på tur, tänk vad vi lär oss, ialla fall jag ! 
 
Idag ska vi slappa, åka med husse till skogen, bada och så kommer en gammal govän som jag inte har träffat på många år! En härlig lördag, önskar er alal en fin helg!