Sjukt nöjd

 
Efter två dagar i Norberg på Sök och vattenkurs, för Lisa och Johan. Första dagen hade vi vatten, och som vanligt så bjöd Lisa på ett smörgåsbord av olika övningar som gick som en röd tråd, vi fick god vägleding genom hela dagen !vi skötte oss ypperligt jag är riktgt glad över dagen , lite saker som måste justeras, men så är det väl alltid. Den dagen suger jag på lääänge!
 
 
 
Trött ...bästa bilden!!
 
Vårat härbärge för natten!
 
Söndagen startade med sök för Johan, om jag var sjukt nöjd över dagen innan så blev jag inte riktigt lika nöjd över söket, för jag tycker att han kan mycket bättre, men efter lite eftertanke och faktiskt lite bra analys med telefon sällskap på vägen hem, så är jag riktigt nöjd med den dagen oxå. Ibland måste allt få sjunka in innan man tar beslutet hur det gått.  Jag fick gå ur min comfortzon på söndagen, herre gud, jag gillar Johan och litar på hans kompetens jätte mycket. Alltså öva mig själv att gå ur comfortzonen. Ja det finns mycket att jobba med, jag gillar verkligen att jobba med min hund, det är svårt utmanande och det ger så mycket glädje. Så nu ska jag öva mig att kunna träna min hund så han kan användas: 
 
 
Ja vi hade en härlig dag, där vi fick se 6 hundar bröta omkring på olika sätt, vi fick lära oss en massa, prata diskutera . Och så avslutade vi lite mjukare med en sammarbetsövning som man kan bygga på hur länge som helst! Så trötta, men så nöja återvände vi hem till Norrköping! Men snart är vi tillbaka, men först ska vi öva oss !
 
 
Tack Lisa och Johan och tack till träningsgänget i dagarna två! Snart ses vi igen!
 
 
 
#1 - - emma:

åh vilken fin hund :)