Lite filmtajm

Ibland filmar jag, och så blir man smygfilmad ibland. Jag tycker att det är rätt klurigt att stå med mobilen själv när man skickar eller gör något med hunden, men det är rätt roligt att ha sedan, och fokuset är ju på hundens arbete, svårt att få med sig själv. Riktigt  nyttigt att bli filmad och i smyg dessutom... inga nyheter på min handling och mina tics, men det väcker en hel del andra tankar om träningen....
 
den här filmen är ett nytt linjetag, till en känd plats...Sky var med och la ut dummien från ett helt annat håll, har fyra olika ställen där jag skickar ifrån till samma ställe... 
 
Den här fina filmen var Thina så¨snäll och filmade, jag är ialla fall väldigt upptagen med att träna så jag inte märker ett dugg, stort plus till mig! Här har vi fått jobbat lite, då jag ville ha störning och det blev nog en väldigt stor sväng när vi la det bakifrån, men jag vill inte att han spårar.