Just nu är det rätt skönt att bara vara

 
och tänka lite på sig själv.... sega ihop på kvällarna och dega i soffan. Och inte har jag jätte lust att stå ute långa timmar och träna. de gångerna får bli noga utvalda. Vi tar lite mer effektiva pass nu, tror jag mår bättre av det och även min lille vän.
Lite omotiverad till träning har jag känt ett bra tag nu, letar efter den där härliga känslan efter ett pass, men den sitter långt inne. Men den kommer säkert när jag är mogen, nä jag har inte höstdepp, jag har kommit på för några år sedan att vi eller jag behöver detta mörker för vila, för att sedan köra hårt när den ljusa tiden kommer. Och vi kan ju njuta om dagarna, hösten är vacker, även de där gråmulna dagarna när man går i skogen och det är så där tyst som det kan vara. En underbar frid.
 
Men visst har vi sysslat med lite, vi har gått en liten kurs för AC, som tyvärr tog slut. Och haft lite egna pass med träningskompisar eller utan.
Vi har även fått haft farmor här nere i östergötland en eftermiddag med mycket bra träning, en aha och en nehe upplevelse, ja det är väl så det ska vara med träning. En trevlig eftermiddag som avslutades i stugvärmen med lite mat och prat.
 
 
 
Jag har påbörjat ett litet vinterprojekt med Sky, och det går framåt, vi får se vart det leder till, bra hjärngympa  kommer det att vara.
Jag försöker att hålla igång med viltet, det taggar fasligt fortfarande, och går då lite överstyr, men vi tar det väldigt lugnt och försöker att hitta rätt sinnesstäming innan det får hämtas. 
 
 
Och just den här gången var han så där jätte lugn och fin.... Ett fint minne att lägga i ryggsäcken.
 
Underbart fotoväder i söndags
 
och lika underbart sällskap, och så kunde Rebecca vara lite funkis...tack för det!
 
 
Ny vecka nya möjligheter... vi får se vad som händer