Vi säger tack

 
för alla glada hejarrop av vår start igår. Och nu går huvudet på högvarv, fanns ju saker att träna på, det som jag får slita mest med är passiviteten, men den tränas och där med basta.Och det där med att sitta innan markeringar var attans svårt, så jag fick skicka honom stående flera gånger, inget jag vill, då han är lite mer på med skott. Och att kunna koncentrera sig längre tider behövs också då med störning, så vi kanske inte ska vara så mycket skogsmullar en tid framöver.  Idag har vi inte gjort många knop, jag har haft en mycket trött kille här hemma, lugna koppelpromenader i området, men innan truten åkte in i frysen, så blev det lite bärande på den, Stor fågel, svårare, men jag tycker att det var godkänt.
Semestern är slut, imorgon blir det jobb igen, längtar jag....NEJ!