Klokare?

 
Kan jag inte säga att jag är fast jag funderar och funderar. Efter ett flyt utan dess like med träningen med Theo, har vi stött på patrull igen.... Inte lika illa som innan omvändningen, men inte bra! Har funderat lite på vad det kan bero på, och något jag kommmer att tänka på är att han även på prommenaderna i koppel har varit ganska jobbig, så jag har fått jobbat ganska hårt att få tillbaka honom dit som jag vill. Men hur det nu påverkar träningen vill jag ha osagt, men att det slår igenom på hela honom är uppenbart. Vi får ta en dag i taget och inte släppa taget helt, jag försöker få till lite träning varje dag, men när man är mer eller mindre invalid är det ganska svårt, men träning är träning och att göra den med kvalité än kvantitet är en bra grej just nu!
#1 - - Sofia:

Inte lätt det här med djur...
Ta vara på dagsformen brukar jag tänka.
Ni kan,men alla vaknar med olika sinnesstämning, ibland är den svår att hantera,ibland går det som en dans!