Nedförs backe

mot helgen...Underbart! Men först tar vi en återblick till onsdag. Vi började med att jogga av oss. Sen blev det lite jobb, för grabbarna och mig. Passivitet, stadga och några få linjetag som vi hämtade. T om jag var en fena att hålla raka linjer. Måste säga att vi har det riktigt trevligt på våra eftermiddagar. Lite avkoppling och lite nytta och nöje inte att förglömma. Solen hann att nästan gå ner innan vi vände hemåt.
Och så har vi idag torsdag och nu är det nerför backe... Vi började med en rastrunda, där grabbarna verkligen gasade på och provade på lite av varje, men sen fick vi sällskap, det gillar vi verkligen. Blev ett kort men mycket bra pass med Thina. Jag tränar mycket linjetag, men när jag kommer ut med folk är det annat jag tittar på och då fick det bli markeringar för dagen. En perfekt uppladdning för idag var han guldprinsen. Frässten så var både våra hundar guld idag, Riktigt skönt när man avslutar passet och båda har fått det de vill uppnå. Lite snack, en halvbulle och lite juice så var vi redo för hemfärd. O
oid="5297ac3788e59d2d05f37e96" class="image" />
På kvällen brasssade vi iväg igen träffade Gunilla, lite lydnad vill vi försöka få igång i vinter och idag var det dags för att kolla läget på en plats där vi trodde att det skulle funka att hålla till på. och faktiskt gick det riktigt bra, så nästa gång får det bli en bra planering. Men vi hann med lite av varje och framför allt lite träning på fotgående. En mycket bra vecka, med mycket lugn och ro, men även lite skoj har vi hunnit med... Imorgon fredag, det ska bli fantastiskt skönt, kan jag lova!