Det är

väl nu man ska göra en års summering av det gångna året..... 2013 är ett år som sprungit iväg fortare än vanligt, jag har tränat och tränat, dels för jag gillar det, dels för att ibland har det gått bra och då vill man träna mer, ibland dåligt och då vill jag också träna mer. Träna är KUL. Men det har inte alltid varit så i år, vi började året i en svacka.....känslomässigt, jobbade upp oss sakta men säkert och just nu känns det helt okej. Rätt bra att avsluta ett år så. Jag har även i år lärt mig en hel del både om mig själv och om andra, jag har hittat tillbaka lite och fått ny syn på andra saker. Alltså jag har utvecklats. Som vanligt finns det dåliga och bra saker i livet, jag tar de dåliga som lärdom och de bra stoppar jag i ryggsäcken. Jag kommer att lämna kvar lite, säga upp lite och ta med mig lite från 2013...när vi går in i 2014. Tänk att jag fått varit med om ett år till och ändå ha både hälsa och förstånd kvar. Med denna lilla summering av 2013 vill jag och Gyllenprinsarna önska er alla ett GOTT SLUT och
#1 - - Erica:

Gott Nytt År, jag hoppas 2014 blir ett riktigt roligt ett med massor av positiva upplevelser!