Nöjd



Är det minsta jag kan säga att jag är. Plötsligt, så där bara över en natt, fanns en hel del som jag har letat efter....Hmmm, kan tro att jag har mognat och utvecklats som hundförare och Murtan har haft tålamod och väntat. HÄRLIGT! Någon dag, när jag är mer skriv sugen, ska jag ha ett långt inlägg, men just nu vill jag bara njuta av det goda!
#1 - - Ancki Frida Agnes:

En jättehärlig bild på Murtan. Är den från träningen idag? Det är underbart att se er tillsammans! Och njut av att ni tagit ett steg framåt. Tack för idag förresten. Roligt med ytterligare ett nytt träningsställe.

#2 - - Hanna:

Vad kul! Njut nu ordentligt av känslan :)

#3 - - Johanna:

Härligt det låter!

#4 - - Sarah,Yoggi&Harry:

Hej på er!

Vad kul med sådan dag, när det känns bra och det går framåt! Man behöver dem att ta fram dagar när det kanske står still... Hoppas ni får en bra vecka! Kram!

#5 - - Eva & Troja:

HÄRLIGT!! =)