Träningshelg på Kraxagården

 
I fredags hoppade vi in i Folke och så styrde Pia till Kraxagården för en härlig helg med Fidoungar och några andra vänner till Lisa. 
Vatten träning var på schemat, men även lite land om man så ville, vi höll mest till nere vid vattnet, riktigt grisigt, på det ena stället, lite snällare på det andra, men där blåset det halvstorm, så det var nog att hålla båten i rätt köl.
Fina marker, men det bästa är att man har hyrt hela området, bra boende, med rum stor stuga, små stugor, kök mm ! Allstå inget att klaga på!
Varierande väder, men där kan man inte göra så mycket, så det vara bara att gilla läget!
 
 
tack för bilderna Pia på mig coh Sky :)!
 
I helhet är jag riktigt nöjd, fast vi började lite skakigt, men träning är träning och jag har fått med mig så mycket fint hem  och så har vi haft roligt med gänget! 
 
Hade nog tänkt fotat lite mer, men det fick jag priotera bort då det var svårt att fara omkring, sen glömmer man bort sig lite när man är mitt uppe i träningen! Blev illa fall lite på min grupp, när jag satt i båten, när det låg still! Och på undomarna som  jag var en morgon och tittade på!
Tack Lisa,Pia och Ann för bra träning och feedback! Tack alla ni andra för fint umgänge och gomat! Tack Lisa för att du fixar. Nu ska jag vila kroppen, den är inte att leka med! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hit kommer vi gärna igen :)!