Juni, härliga sommar

 
och egentligen har jag varit flitig med bloggen, men har lite bilder som inte kom med, som är sköna minnen av fina händelser och en summering av månaden är kul att göra!
 
Det har blivit en hel del vattenträning, då det slog till och blev supervarmt, lite land och lite sköna stunder i våran härliga sommarmånad!
 
I träningen försöker jag ta tag i det som jag skulle varit lite mer noggrann med, en del saker sitter för hårt, andra tror jag att jag ändå kan lätta lite på, och några kan nog bli bra! Tänk vad man lär sig och jag har så himla roligt, och Sky min bästis är med på det mesta som jag hittar på, inte alltid han håller med men vi båda tycker att det är kul med träning och det är huvudsaken. 
Annars har vi mest slappat runt och väntat på semestern, måste ändå säga att vi mår bra och just idag njuter vi av regnet och semestern!
 
 
 
 
 
 
Ja vad får man säga, jag kan ialla fall när jag blickar tillbaka säga att jag är rik, jag hoppas bara att jag är lika rik i den här sommarmånaden! Kram på er alla !