Mars, men inget är som det ska vara

 
Vem kunde tro att det skulle vara så här förra året.
Pandemi, som gör att folk blir sjuka, dör och ekonomin sjuker till botten. Jag tror inte att jag blir arbetslös, och än så länge känner jag mig riktigt frisk och kry, både jag är Sky är riktigt pigga och jag hoppas att det förblir så.
Vi är ute mycket och träffar våra vänner utomhus, vi har haft riktigt trevliga möten.
 
Att inte kunna träffa pappa är en stor sorg, känns inte roligt att veta att han är isolerad och ensam, men jag gör så gott jag kan för att pigga upp honom.
Vi har även kommit igång med träningen vi har fått till riktigt bra pass som har gett glädje och mer motivation till fortsatt träning!
 
 
Nu hoppas jag på en underbar april, där vi kan vara ute och njuta av vår natur!
 
 
Vara friska och kunna träffa familjen !
 
 
Fortsätta vårspana 
 
Och såklart träna en hel del!
 
 
Kram och lev väl!
#1 - - Siriosmilla:

Härliga bilder! Förstår din sorg men vi hoppas att det vänder snart!