Tullgarn

 
 
Igår åkte jag, Ancki och Gunilla till Tullgarn. Och inte ett dugg besvikna blev vi, fanns hur mycket som helst att titta på. Jag fastnade vid rutorna i Agria Swedish Fair Cup, lite mer än mina kompisar, de drog på shopping, jag var inte direkt sugen, just nu behöver jag inte så mycket, vi har så vi klarar oss. Träffade en hel del kändisar, roligt att ses och prata lite. Såg så många duktiga hundar och så klart hejjade jag lite extra på två lag med Gyllenpälsar. Och såg en del som gav mig ståpäls. Ja vad ska man säga, att vi har en hel del super retriever i vårt avlånga land och även förare. Att även kunna stänga ute all störning som är runt omkring på en jaktmässa och prestera sitt yttersta det tycker jag ger en extra eloge. Ja säger någon, det är elithundar visst är det elithundar, men inga maskiner.
 
Ett stort Grattis till finalplats och ett stort lycka till idag , grabbar och tjejer..
 
Flera östgötar, tjejerna som gillar att ha kul. Ha det super på NM.
 
Tack Ancki och Gunilla för en suverän dag...det gör vi om!