Påskhelgen

 
och ledig i fyra dagar, känns lite för lite. Fördelen med att vara frisk är att man får njuta av ledighet och längta till nästa. 
Vi har ialla fall haft en blandad kompott.  
 
 
Fredagen började med ett träningspass med de här brudarna och deras hundar, linjer, memories och blandade markeringar. Ett riktigt bra pass, där vi fick in lite störning som vi inte räknat med, men så nyttigt! Fika och massor av babbel och den långfredagen var lite kortare än den var längre !
 
 
 På aftonen drog vi till Lisa och träffade en del av de andra i gänget. B-provs upplägg och vilt, gick över förväntan, nu behöver jag bara lära min hund att gå fot och lite till. En mycket härlig eftermiddag som avslutades med mat. Jag är så glad över de här träffarna och att Lisa ställer upp. Jag kan skratta mig lycklig ! 
 
Söndagen blev en dag med familjen, mat och umgänge, en riktigt fin dag.
 
Idag tog vi en härlig lång sväng i skogen, trevlig sällskap och solen hade vi med oss. Jag är glad över att vi träffas igen på våra veckopromenader, finns alltid mycket matnyttigt att lufta med Brita och så trivs i i deras sällskap.
 
 
 Ja nu är vi redo för en ny vecka med nya utmaningar ... och det bästa av allt, det är bara fyra dagar tills nästa helg! Tjingeling på er ....