Tiden springer iväg...

 
men vad gör det ? Än så länge vinter, fast det inte alltid verkar som det. Vi tränar, slappar och vandrar i skog och mark, såklart måste jag jobba. Sista tiden har jag känt mig rätt sliten, så jag tar det väldigt lugnt. Den mesta träningen som sker gör vi själva, det känns rätt bra, då jag inte är på topp. Men några gånger har vi varit sociala och det är ju trevligt och nyttigt. Det blir mest viltträning, känns bra att göra det i lugn och ro, har fått lite mer kött på benen hur Sky funkar, det kan ju lätt gå över styr när viltet plockas fram, men nu tror jag att jag är honom på spåren, det verkar som det ialla fall. Vi slipar annars på saker som poppat upp och saker som funnits där hela tiden, men inte varit till belåtenhet. ja har man önskningar då gäller det att inte ligga på latsidan....
 
 
Hur som helst så har vi roligt och det ger mig energi, han är en riktig glädjespridare, där vilar inga ledsamheter, det är ju faktiskt lite lättare att träna när man har en hund som alltid vill. Och att göra fel, verkar inte bekymra den där Pallevanten nämnvärt! Och det får ju matten att försöka göra ännu mera rätt.
 
 
Ja vi har det riktigt bra.... jag, Martin och Sky!