Hon kryar på sig bra, min bästa matte !

 
För jag har fått de bästa klappar man kan få....dagen före dopparedagen (som de säger de där tvåbeningarna,) Vi doppa väl bara svansen i någon pöl, men en dopparedag kan ju vara bra att ha !! Var jag äntligen på date med bästa kompisen, och det blev en lång date, vi får ju inte ta ut matten fullstädigt så det gick sakta, och så blev det Beskvi paus så hon skulle orka, det såg Johanna till. 
 
Dopparedagen gick inte heller av för hackor, en lite mindre skogsrunda..och så mycket gomat, och jag fick smaka ..
 
Jag måste ha varit hur snäll som helst, för idag kom ett träningspass, ja hon är ju lite svag fortfarande , men då hade hon grejat så träningskompisen styrde upp det lite, och vi är riktigt nöjda både hon och jag, lite ringrostiga, men det får man vara efter en lång vila, kul hade vi oxå!  Och än är inte helgen slut, vart ska detta sluta?
Ja, hon kryar på sig den där kvinnan, en kärring helt i min smak...Men vila måste hon och jag säger inte ett pip när hon gör det!