Idag markerade han som ett arsle

 
ursäkta mitt språk, men det var faktiskt urdåligt! Jag är ju rätt bortskämd med att ha en bra makör. Men ibland blir det inte så, men han brukar hämta upp sig, men icke idag.  Två gånger fick jag bryta när han var på andra sidan skogen ;)! Mycket ben och lite hjärna.. Skott triggar, och då hänger inte hjärnan med. Ja, då får vi träna mer. Annars är jag rätt nöjd, men  jag undrar om signalerna når till benen först och sen kommer till hjärnan... Idag tränade vi på att någon sa nummer. Hej och hå, det är svårt när man lyssnar med benen, man kommer ett skutt fram innan det når hjärnan. men man måste oxå se vart man varit och vart man är nu... och då när jag ser det så är jag riktigt glad.Och vad  är impulskontroll? Den har Sky visst tappat bort. 
 
Det är tur att han är snäll...och snygg