En lång påskhelg


är plötsligt slut, och jag hade bestämt mig för att inte sitta många timmar framför datorn. Men att få ihop en blogg om hela helgen känns nu som ett stort berg som är i vägen. Får bara bli en liten sammanfattning Vi har ialla fall haft det super bra.Umgåtts, med familjen, vänner, ätit god mat, fikat, promenerat och tränat. Det sistnämnda har det blivit en hel del av, och jag är rätt nöjd med Pallevanten,  är rysligt bra på vissa saker, andra saker kommer sakta men säkert, jag ser en bättring, vissa saker är som det är, och det har blivit något botten napp. Men vi har lärt oss massor och haft roligt. Nu tar vi lite ledigt och låter saker landa innan vi tar nya tag. Välbehövligt, kanske mest för matten som ska återgå till jobbet imorgon ! Tack alla som förgyllt min helg på ett eller annat sätt!
 

Tre dagar med strålande väder och minneskortet var nästan tomt,Nikon fick vila för  jag måste ha varit väldigt upptagen ;)