Hösten är snart här och jag hoppas på många fina dagar

 
och jag hoppas på många fina dagar. För vi har hur mycket som helst att träna på. Och det är inget som skrämmer mig, jag gillar att träna och att det inte alltid blir som jag vill, är inte något som jag gräver ner mig för. Finns saker som jag ångrar att jag inte gjort antagligen saker som jag gjort också. Men gjort är gjort och nu ser vi framåt. 
Fokus är att träna mycket vilt, vilt är skoj, och väldigt taggande, men det blir också inte alltid bra, vad gör man då, jo man tränar. Ett annat fokus är att vara ute bland andra, hur ska man annars lära sig att man inte alltid är nummer ett? Dels får vi bra träning hos Lisa, jag har även anmält oss till kurs för AC som jag ser fram emot för att få lite mer, sen har jag några goa träningsvänner som ställer upp, guld värt, så under hösten har vi fullt upp.
Tiden är knapp och jag hade tänkt att åka på några WT:n de flesta krockar med värdefull träning, så de får vara, men ett har jag hittat som jag anmält till än så länge, tror det oxå är värdefull träning för framtiden. Allting har sin tid, och det får ta tid. Att hasta fram saker är inget för mig, jag vill träna i lugn och ro, när vi är färdiga får tiden utvisa. Med bra vägleding, feedback och en bra planerad träing och lite jävlar anamma sska det väl inte ta hur lång tid som helst, jag har ju faktiskt en Pallevante som är klok som en bok, men han behöver tagga ner en aning för att få saker att falla på rätt plats. Jag ser ljust på framtiden och vi kommer att ha riktigt roligt på vägen, ett stort plus!