Vi gluttar in i framtiden


Ja det kanske är dags att glutta lite försiktigt! Egentligen är jag  nöjd med att ha en grabb som är underbar, okomplicerad, nyfiken, miljöstark, social  och genom go. Jag har mer eller mindre lutat mig tillbaka i detta. Och tänkt att, om detta fortsätter, är  all träning bara en guldbonus. Än så länge är Sky också nöjd med tillvaron, och visst har jag lite hjärngympa för grabben, men inget stadigt. Lite smått håller vi på med de olika sakerna som jag nämnt i bloggen. Men nu gluttar vi in i framtiden och ser att det faktiskt kommer att bli lite mera ordning på just detta. Än så länge känner jag ingen brådska, han är ju fortfarande en pytte liten pallevante, och det bästa av allt att jag känner mig lugn och trygg, än så länge har jag bara gjort saker som jag känt är rätt, rätt för mig. Och blir det inte rätt ja då får vi ändra. Med harmoni, kommer säkerhet.Och jag är satans nöjd med tillvaron. Jag tänker ta till vara på tiden, för den kommer aldrig tillbaka... Och jag tänker leva för dagen, inte titta bakåt och inte för långt framåt. Mina tankar just denna fredag i början av mars!
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Fin bild!