Fredags mys

 
Igår hade vi verkligen mys. Först en date med Annette och hennes tjejer. En prommis med gänget, tänk att man kan gå länge utan att gå långt. Jag är bäst på det. Första gången som Sky träffade de stora, men än en gång så gillar jag verkligen hans sätt att ta sig an vuxna hundar. Martin blev mer eller mindre galen, han sätt gillade jag inte!
 
Delar av de stora hade mycket spring i benen, utan att dra med de små, det gillas.
De små sysslade med det som passade dom bäst, utan att de stora lade sig i. Härligt att ha två valpar som inte leker som galningar!
Efter en fika i solen, ja solen hälsade på en stund, när Annette packade upp fika korgen! Tack för sällskap och fika.
 Vände vi hem och jag laddade om för mera fredagsmys, hemma hos Johanna, firande av hennes första egna lägenhet och Majken fick vara med och fira sin 12 års dag, ihop med flera tanter. God mat, lite dryck och en underbar tårta! Tack Johanna! Och jag var ute långt in på småtimmarna, tror det blir motion i soffan idag!
 
Godaste tårtan på länge :)