Många måsten

 

Men även små härliga promenader i närområdet. Men vad man hinner mycket när man måste. Dels letar jag grindar till bilen, Lena hade kvar sina till sin gamla bil, så det blev en liten biltur till Gårdeby för att titta om de kanske kunde få bo i audin, men det var bara matte som fick komma ut och lufta sig, grabbarna fick snällt sitta i bilen. Tyvärr så passade inte grindarna, så nu får jag jaga vidare, lutar åt nya! En fika på biltema med Thina, och även här fick bara jag njuta.
 

Den här naturupplevelsen delade vi ialla fall på!
 
Idag var det dags att åka till veterinären för att fixa ett recept på Bravecto till grabbarna. Bättre sent än aldrig. Och då blev det även en vikt, Martin väger 34.6, den vikten är jag väldigt nöjd med. Sky vägde 19.4 och jag tror att den är bra oxå, sist jag vägde honom var in början av april, då vägde han 17.3 , han har ju även tappat alla tänder och de nya har kommit, ingen fattas.
 
En liten kort stadspromenad fick det bli när vi väntade på Rebecca som var på arbetsinterjuv!
 
Lite nytt har vi oxå införskaffat.
 
Ett vanligt halsband till Sky, gillar att ibland på promenaderna använda vanligt koppel!
 
Och så fick jag ett snyggt set av Thina, pipband och koppel ! Tack!!
Snart långledigt, det ska bli så skönt, blir rätt lugnt här,men  på söndag lämnar jag hundarna i Norrköping och ger mig iväg för att fota lite svart, och på måndag sticker jag och Sky på syskonträff, det ska bli så roligt att träffa alla i Torsvi!