Då jag är lat

 
Händer det titt som tätt att jag inte använder mina bilder i bloggen.Jag kan ju tycka att det är konstigt, för egentligen är det  ju här jag tittar ibland, för när de kommit in på min andra hårddisk, är det sällan jag tittar igen, bara om jag vill ha något speciellt till något speciellt tillfälle. Men är man lat så är man. Har kommit på att det gäller även när jag tar bilder, då jag tar bilder mest för min egen skull (Ibland blir någon annan lycklig och det gillar jag) Då blir det lätt att jag inte tänker på vad jag håller på med, utan jag bara knäpper lite här och där, och ofta blir det en och annan som jag gillar, ibland finns det bilder som jag blir väldigt förtjust i. Och ibland har jag väl tänkt tanken att jag ska vara lite mer noggrann, men är man lat så är man... Men så fick jag en fråga härom veckan lite om inställningar på kameran, när jag tar bilder. Hmmmm då satt jag på pottan. Blev att tänka lite...Så idag skulle jag egentligen inte vara så lat..Utan jag skulle skriva, vad för slutatid, bländare och iso jag har använt på dessa bilder. Och t om med för objektiv... men är man lat så är man.Jag har ialla fall tänkt lite och jag använder några bilder som jag inte använt tidigare som jag gillar .  Nu ska jag träna på att inte vara lat...börjar redan idag!
 
 
 
 
 
#1 - - Lena:

Suveränt fina bilder där du verkligen plockar fram personligheten i varje hund. Några av dem förefaller bekanta...