Foto fredag


 
 
Idag fick kameran hänga med till jobbet, jag har en liten kompis utanför som jag tänkte föreviga. En Björktrast, ingen snäll en den där, jag brukar hänga upp lite frukt som inte går att använda till fåglarna, och vem har roffat åt sig hela stället, jopp den där Björktrasten, ingen kommer i närheten så länge den är där, det hade gått och väl räckt åt alla. Japp en del är riktiga efosar och tänker bara på sig själva...
Har ialal fall haft en riktigt bra dag, vi tog en sväng grabbarna och jag, lite stoppsignal som funkade ypperligt och mycket lek, idag var det lekdag! Snart är vi i februari.....och jag har lyckats att blogga alla dagar utan tre små i januari,får se om jag kan slå detta i februari, kanske kan bli hela månaden.
 
Min lille vän !
 
Fredags fika!
 
Utan för min dörr, vackert!
 
Lekt lite med inställningar
 
Så här kan det bli...
 
Den här gillar jag ...
 
Här kommer den igen, den lille :)
 
Fredags röj :)
 
Då rullar vi sakta men säkert in i helgen.. Blir en lördag med mycket. men riktigt trevliga aktiviteter, mest faktiskt utan hund. Önskar er alla en härlig helg i snöyran!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Ancki, Frida & Agnes:

Vilket snygging han är den där björktrasten. Roligt att det var ett helt äpple på första bilden, sen är det inte mycket kvar. Vi ses snart !!!!

#2 - - Rebecca:

Vilka fina bilder :)