Check

 
Idag kände jag mig betydligt bättre, men efter en kväll i soffan var nog batterierna uppladdade igen. Så direkt efter jobbet stack vi iväg för en promenad i snålblåsten, tanken var att lägga in lite träning och så fick det bli när grabbarna hade rastat av sig.
 
 
Det mesta kör jag ihop med båda två, inkallningssignal, stadga, sitt stanna kvar, tränas ofta då Theo hade börjat smyga, vet inte om det berodde på osäkerhet, men nu är det så mycket bättre. Stoppsignal som satt som smäck på Theo, den skippar vi på Martin Och så fick det bli lite linjetag, Theo fick två som funkade bra, nu är den nya lurviga dummien hur rolig som helst, men jag hoppas att det bara är nyhetens behag. Martin fick också ett litet.
 
 
 
Jag tycker att vi är där vi var innan snövilan, visst är det lite väl mycket snö ute, men det gick bra och vi rör oss hela tiden och då håller vi oss varma.
Idag var grabbarna glada, fårhagen vit och fin, och Nikon t om kunde leverera skapligt! Och jag var inte en ilsken skit, en härlig onsdag och nerför backe till helgen.