Lite mer Rövarfjun

 
Här har vi grabbarna och någon av dessa kommer att vara Eldflammans Vanilla Sky.
 
 
Och här har vi tjejerna.
 
Alla är jätte mysiga, sociala som sjutton, så det var verkligen inte lätt att få lite bilder, några i knävecken, någon under, och så någon klättrandes. Helt olika men ändå så lika, jag tror att jag redan ser skillnad på dom, det får vi väl hoppas, nu när jag satt ihop de i killar och tjejer.. Blev inte mycket kvar att sätta linsen på.  Och visst fick jag mersmak... Men nu får jag snällt vänta till nästa gång. Och då är de sex veckor antagligen inte lättare att fota, men jag får mysa och umgås med Emma, valparna, Ronja, Glimma och Birk igen, de är ett härligt gäng. ser verkligen fram emot att få hem en Eldflamman.
 
 
 
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men vilka sötisar!!! Skicka hit allihop! ;-)

#2 - - Sanna:

Åh jag smälter <3

#3 - - Emma :

Så fina bilder Annelie!