Vår i vår hage

 
Söndagen blev en lång dag med många aktiviteter. Jag började med att gå på en introkurs för Nikon. Man får det när man köper kameran, lite mer kött på benen har jag nu. Finns mycket mer än på min gamla.
 
 
Efter det åkte jag hem, packade fikakorgen, tog med grabbarna till fårhagen, den lilla på Händelö. och där träffade vi Ancki och hennes tjejer. Fotografering, men också lite kråka. Men fotograferadet var prio ett, vi kröp omkring och de gyllene fick pyssla med sitt.
 
 
 
Några sköna lugna men varma timmar i en soliga vårhage. Hem och vila och fylla på med lite enrgi och så iväg igen. Date med Gunilla och Älva i Hult, lite träning, i ännu en vacker miljö. Markeringar och linjetag som jag tycker gick helt okej.
 
 
Blir lite lätt för mycket dessa underbara dagar, men vi har ialla fall haft en kanon daq. Med mycket sått och gott.
 
 
 
 
 
#1 - - Annika:

Vackra bilder :)