Helgen

 
har inte varit speciellt aktiv, jag är inte alls bra i min kropp och det verkar inte bli bättre, snarare sämre. Lite trist tycker jag att det är, men man kan sysselsätta sig med saker som inte kräver så mycket rörelser. Verkar som varannan dag är bra för att röra på sig...Idag blev det en liten träning, inget att hurra för, ska nog låta bli att träna när jag inte är hundra, för hur det än är så sätter det sig i huvudet och med minimannen då måste  man vara på topp,där måste jag också ha en rutin med inte för mycket vila, för då blåser det ut lite överallt, inte lätt alla gånger att få hop huvud, ben och allt annat som måste hänga med. Men en som gillade att hämta tygpåsar var ialla fall Murtan, inte mycket att klaga på där, men så är ju inte kraven så stora heller. men med glädjen på topp och glimten i ögat så gjorde han sitt bästa min storprins. Uj vad det värmer mitt hjärta när han är så himla glad och pigg :)