Lönö

Helgen tillbringade jag och Theo på Lönö, de flesta åkte redan på fredagen för att bo insig och få till ett upplägg på träningen. Jag hade lite annat att syssla med så vi var där till 11.00 på lördagen. Slängde in sakerna och sen blev det fika och en genomgång innan vi drog till en hage där pinnar var uppställda för att både användas till markeringar på linje och även en hel del linjetag. Så fortsatte helgen, med olika övningar . Vi fick till en hel del bra saker, men även lite mindre bra precis som det brukar vara. Och nu ör tiden väljer jag att inte låta Theo sitta och ladda i bilen för att sedan komma ut och ha en massa onödig och oönskad enerigt som inte är till någon nytta. Tycker att det nya upplägget ger lite resultat, men vi har en hel del annat som också poppar upp med jämna mellan rum, men vem har sagt att livet är bekymmers fritt. Avslutade lördagen med några apporter på vattnet..Innan vi tog kväller med gott i både fast och flytande form, många glada skratt ekade där ute på landsbyggden innan vi kröp ner med kudden och laddade för morgon dagen. Började med ett dopp och en rejäl utandning för Theo... För att sedan ta tag i dagens övningar.... Nu är orden slut..men bilderna får ta vid....
 
En mycket härlig och lärorik helg på alla sätt och vis..Undrar lite bara vad drömmen hade för betydelse som jag hade natten till söndagen...En mycket fin röd  räv som bara sprang några meter ifrån oss mitt i pågående träning..japp det tål att tänka på. och även att min lille vän, han tyckte att vila under detta dygn var helt överskattat. så vi får väl ta en tripp nsart igen och se om han har lärt sig att vila ger ny energi!
 
#1 - - Johanna:

Fina bilder, som alltid! :) Röd räv?! Det måste väl varit Ester du tänkte på ;)

#2 - - Yvonne:

Många fina bilder.Tack för en himla rolig helg o lärorik.
Det här måste vi snart göra om.
Kram