Guldkorn

 
behöver man verkligen. Och igår när vi körde ett minipass, då fanns dom där och singlade ner!
Först fick Theo vänta i bilen, när jag kastade åt Astrid. Innan jag gick tillbaka la jag ut ett linjetag. Hämtade Theo och hade en plan, med en markering, lämna kvar ett linjetag där, två markeringar till på två olika platser plus linjetaget som jag lagt ut.
Theo var lite lagom på upp till platsen,, men när vi kom upp var han rätt så hanterlig. Först en markering, han satt bra och for iväg, hittade inte direkt, då for han iväg lite, gick en snabb tanke genom hjärnan, inte lukter idag också, men han vände neråt, så jag kallade in och vi gjorde om, kanon jobb. Tog linjetaget som jag lagt ut innan, inge problem där. Annette hade kommit fram till nästa markering, vi ställde upp och fick en, lika bra där. Bästemde mig för att ta det utlagda linjetaget som lagt där den första markeringen gått, och även nu så var det prima. Där bröt jag, varför utmana ödet.
Funderar på om han går på mitt ut eller handtecknet på linjetag, det tål att kolla in och ändra om det är så att han går på handtecken!
Nu är det långledigt coh lite träning ska vi allt få till, härliga dagar med mycket sol hoppas vi!
Glad Påsk !!
 
 
Bilderna är  från mars 2012.......Både blom och badsäsong hade vi då!
#1 - - Hanna:

Det är sådana där träningar, som gör det värt allt :)

Glad påsk på er!