Bildbomb

Igår drog jag och Gunilla till grannkommunen för att titta på när Nina, AC, Moa, Charlotte och en tjej till som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter. Dom skulle köra på linjen, dirrigeringar, markeringar, skott ja allt var med. Vi hade turen med oss, vädret var underbart. Gunilla var duktig och tränade passivitet, men jag tog bara med mig Nikon, visst behöver vi detta, men med mycket skott då blir det lite väl jobbigt och jag behövde bara se och njuta. Underbara ekipage, där fokus, kärlek, glädje, full fart och tillit var några av bitarna som vi fick njuta av. Dit kanske jag också kommer en dag. Men så länge kan jag ju njuta av andra och det är inte illa det också. Tack för några underbara timmar och som jag hade för många bilder med mig hem, några har hamnat på FB, men här kommer några nya. Nja några fick visst vara med både här och där. Är inte helnöjd med bilderna, kanske är det ändå Nikon som är lite krasslig eller är det vinterljuset som är himla svårt att jobba i. Vem vet, vi får vänta och se.
#1 - - Cinna:

Vilken fin spaniel ;)

#2 - - Erica:

Åh så roligt och jag tycker bilderna är fantastiska! Själv blir jag alltid själaglad när någon fotar vår träning, oftast är det jag som står bakom kameran och mina hundar blir därför sällan med på bild annat än i passiviteten ;)