Sista veckan

Japp då rullar vi in på vecka två av två veckors semester, vill jag tillbaka till jobbet, not! Jag har inte hunnit med ett skit som jag ville hinna med. men däremot har jag haft roligt och mått bra!
igår blev dagen märklig, men vi började bra med att få lite fikafrämmat och det är roligt och mysigt, sen var jag tvungen att hålla mig hemma för att vänta på en leverans då mobilen lagt av...Men framåt kvällen blev det en tur till mässhallarna, mitt nya måndagsnöje, att kolla på träningsgänget i lydnad som Ingela drillar och grabbarna får träna passivitet från bilen, väldigt nyttigt och igår var det stooor skilland! Tror jag hänger där lite till!
 
Idag blev det en tur till Vhenasjön för lite träning, bra förutsättningar, de bästa på länge, en lugn miniman i bilen. Så det var ju lovande när vi skulle arbeta, blev ett vädigt annorlunda pass med massor av prat och mycket klurade, som passar mig perfekt! Tack Nettan för mycket bra feedback och det satte igång hjärncellerna vill jag lova och ny energi var inhandlad även idag, med härligt sällskap, duktiga hundar och strålande sol... vad mer kan man begära?
 
Foto: Nettan Kagevik