Åhhh, regnet det bara öser ner

och det betyder att vi fortfarande inte har någon snö och att man kan träna en hel del....Men det är ju så hiskligt mörkt. Blir inte många timmar på eftermiddagen. och kvällarna blir långa och det betyder mycket funderingar och faktiskt lite träning inne också.
Så den här veckan blir det prommisar efter jobbet, med icke inslag av träning, lite fotgående får ju alltid plats. En liten stund på kvällen finns det tid för lite närsöks signal.... Samtidigt blir det stadgeträning, nu tycker jag att det nästan alltid funkar för bra inomhus. Vi får väl se när det flyttas ut hur bra det är.
Annars är jag i konflikt och det är med mig själv.... Har haft en del samtal och kluringar med mig, och har kommit fram till en hel del, men också står jag och stampar i vissa frågor och kan inte gå vidare, men inom kort hoppas jag att svaren och att jag kan komma överrens med mig, och då har jag antagligen ett litet annat tänkt för vår träning framöver.