Hämtar andan



Efter dagar fyllda med kalas, träning, kurs och möte, tar vi det mycket lugnt. Vi badar, prommenerar och bara är för att ta sats in i helgen. Känns rätt bra att hämta andan ibland och sjunka ner tidigt i soffab och bara vara.

Men vi har varit på valpmys, en liten Eddie av rasen Cavaljer kuíng charles spaniel. Inte lätt fotade precis, när jag väl var på marken var han i mitt knä i ett jehu..men några blev det på sötingen!


Titta Annelie vad jag har!


Här kommer jag!


Goding





Börjar bli trött


Och vips så sov han

Som vi var i Åby, fick de gyllene en simtur innan jag skulle krypa omkring på alla fyra och sniffa valp, tror nog dom blev nöjda att besöka Glottern.


Snabbt ska det gå


Lite lugnare, men vattnet försvinner inte


Tjohoo, livet är undebart


Även Murtprinsen njuter av fulla drag!

och det fortsätter vi med alla tre ett par dagar till!

#1 - - Hanna:

Gud så söt. Ska jag någon gång ha en liten, så får det bli en cavalier. De är urmysiga :)