Mera bilder

Idag när jag kom hem från jobbet var Martin försvunnen, inte försvunnen, försvunnen, utan iväg med Jocke. Jocke, sonen, dagishusse åt Theo. Jocke går varje dag, flera mil ibland, och när han är ute hos oss, tar han gärna Martin med sig som mer än gärna hänger på i flera timmar. Så det fick bli Theo och jag, först tänkte jag slänga mig i soffan, men vädret var skapligt så jag tog kameran med mig och fortsatte på att träna, nu inte i ridhus utan ute, underbara ute i dagsljus, men ändå en hel del att hålla reda på. Kan nog erkänna att jag är väldans slapp med att köra manuellt, gör det i perioder. Nu är jag åter inne i en period. När jag ändå hade trixat lite ute så fortsatte jag inne, men nu i photoshop, ska väl erkänna att det inte  blir mycket. Tycker att när jag drar till lite med olika inställningar i PS, så är det ju inte mina bilder längre.
Men här är  han  fotomodellen Theo i lite olika vinklar och ljus!










#1 - - Maria:

Åhh så fin han är!!! Kram kram

#2 - - lena, millie,ebba:

Bästa fotomodellen !!!!

Ha en bra helg. Kram

#3 - - Annette:

Smälter av uppsynen... kan inte finnas någon som är sötare??!!

Kram kram