Skitträning

Är just vad vi haft idag! Jag tror att jag gjort alla fel som ma kan göra på en gång. Är så satans arg på mig själv att jag inte lyssnar lite bättre på magkänslan. men alltid lär man sig något.
En kort resumé, dålig förberedelse redan här hemma, iväg mot Gårdeby med ett kort stopp för att fixa lite grejer. Kö i den förfannade staden, men vi kom fram, ut med hundarna, rastas och få röra på sig....
Upp mot träningsstället, fält. redan i bilen har jag en riktigt upprörd kille, vartefter får han komma ut, inget funkar, visst kan han springa, men det ska ju hända lite annat också! Det är bra att bryta ihop och komma igen! Allt var väl inte helt ur funktion, men de få bra saker druknar i allt som inte funkade. Men den som lever han lär och snart är vi på`t igen, med en erfarenhet rikare!