Fredag

 
Strax efter 22.00, lungt och skönt i huset, hundarna snusar, och resten av huset syns inte till. Bara jag är vaken, men borde nog sova, en lång arbetssam dag är till ända. haft en hel del på jobbet senaste dagarna, en kollega har slutat, då måste det ju avtackas, tråkigt när bra folk slutar, men så är det, man går vidare, men lite "firade" skulle det ändå bli, och jag då som är den som håller i det ätbara, blev tillfrågad om jag kunde fixa något. Smörgåstårta fick det bli, igår blev det fyllning och idag garnering! Uppskattat, jätte roligt!
Hem i en ryslig fart, huvudvärken hade förföljt mig hela dagen, en skogsrunda skulle sätta bot, nepp, och inte bad av hundar, vidare iväg till Camillas betongglädje för att fixa lite saker, och inte äns där bland alla vackra ting försvann den. hem igen, lite fix och styr , baka en liten kaka till morgon dagen, packa bilen, sen stöp jag i soffan med ett glas rött och provsmak av kakan. tror jag känner mig klar med Goldendagen, ska bara packa rosettterna imorgon och fösöka göra en make over på mig själv. Ska ialla fall bli väldigt roligt att åka upp till Sörsjön och träffa likasinade människor, jag hoppas verkligen att det kommer många! Hade tänkt att visa Martin,nybadad, trimmad och enligt mig jätte fin, men tyvärr har han lite trassel med sin ena tass, skit också! Nu laddar vi för en härlig morgondag, med en god natts sömn.
 
#1 - - Thina:

hade velat se bild på smörgåstårtan. ännu hellre smakat haha
Lycka till i morgoon. Du hade kunnat få låna Bella o visat henne om du velat springa med fler hundar.

#2 - - Siriosmilla:

Har ätit smörgåstårta i kväll med! Jättegod! Hann aldrig tacka dig igår, men är otroligt tacksam för att du fixade det ätbara! Jag har haft fullt med allt annat!