Känner mig nog helt frisk nu



Länge sedan jag kände mig så här pigg och kry som jag gör nu. jag ska se till och konservera den här känslan så den verkligen hänger i länge. Så på torsdag är jag redo för jobb. Fast vädret inte har varit något vidare har vi varit ute lite både igår och idag, utan att jag var helt slut resten av dagen och jag har också orkat pyssla lite hemma. det var länge sedan. är så foto sugen.... så kameran fick hänga med, lite mer arragemang från mig kanske med inställningar så hade nog kvaliten blivit bättre..Men dom får duga, kan ju inte förta mig direkt så här efter en sjuktid.


Så här pigg är jag väl inte ännu, men på god väg.


Martin som kan herstadbergs närområden utom och inom, är alltid steget före, men han är snäll och väntar ibland.


Brorsan vad gör du där nere..Kom upp det ser inte bra ut.


Lysande guldögon, inte alla som har.


Frässten har vi inte legat helt på latsidan med träningen heller, sitt, stanna kvar börjar arta sig riktigt bra


Ja på den bara


Upps vart tog den vägen?


En glad höst Murt, han gillar det här vädret super.



Nu ska jag ladda imorgon också för jobb på torsdag.... det blir en lugn laddning.
#1 - - Ancki, Frida, Agnes:

Så skönt att du är pigg igen. Men att vara så pigg som Theo är nog svårt att uppnå. Underbara bilder !!! Kram

#2 - - Brita, Siri och Smilla:

Skönt att du mår bättre! Välkommen tillbaka till jobbet!

#3 - - Maria:

Tittar in för att önska er en trevlig helg!!

Många härliga bilder som alltid här hos er!!

Vi hoppas att det INTE blir så mycket snö och minusgrader i vinter...nu kan trenden få vända :-))