Fotohörna

En liten plan jag har haft ganska länge nu är att fixa till en liten fotohörna här hemma... Jag är ganska duktig på att gå och tänka och göra allt klart i hjärnan, men sen tar det liksom stopp. har väl redan trötta ut mig. Eller så är jag så jäkla nöjd. Men nu har jag ialla fall testat en aning.... Inte klart på långa vägar, men för att få till det så måste jag ändå få ändan ur vagnen och testknäppa lite.
Använde mig av Theo lite, men är man valp och myror i brallan så blev det inte så många, Martin är så otrimmad som någon kan bli så han fick stå över. Så då fick Rebecca ställa upp, så nu har jag ialal fall provat. Finns en hel del att göra, men tror att det går att fixa till nu under höstkvällarna!











Gillar inte att fota inomhus, men jag kanske kan göra det om jag lägger ner lite energi på att lära mig mera....
#1 - - Brita, Siri och Smilla:

Fina bilder!

#2 - - Johanna:

Spännande projekt! Tyvärr så är det ju extremt svårt att fota inne! Att få tillräckligt mkt ljus.