Gånger två

Den här gången två besök hos Annette och hennes guldklimpar, ett på söndagen och ett på måndagen...Härliga guldklimpar som verkligen är hur fina, mysiga, härliga jag säg vad dom inte är... Väldigt svårt kommer det ialla fall vara att bestämma sig för vilken, just nu finns det ngt hos alla hanarna som jag gillar... Men jag har ju ett bra tag på mig att upptäcka och kolla in dom ännu, här ska inte brådska... Ibland kan jag önska att det skulle bara ha varit en hane... Men det ger sig nog med tiden. Namn har jag inte hellr färdigt, herre gud, verkar vara helt stopp i tankeverksamheten.
Slänger in lite bilder på knoddarna.. Se och njut!























#1 - - Angelica:

Underbara bilder som vanligt.

Lennart!! Det är ett underbart hund namn. Tänk dig Martin o Lennart :D

#2 - - Brita:

Äntligen! Vilka underbara bilder! Jag vill ha allihop!

#3 - - Brita:

Äntligen! Vilka härliga bilder! Jag skulle ta hem allihop!

#4 - - Ewa&Fannie&Wiktor:

Woooooow, nu är det farligt, farligt att titta in hos dig<3! Underbara lurviga små knoddar! Lycka till! Kram

#5 - - Malin, Nova & Lukas:

Bilderna talar för sig själva :) Underbara valpar!

#6 - - Anonym:

Förstår dig preciiiis Annelie, det är inte lätt att välja, en svår uppgift minsann, men när det sen är ens egen så är den ändå alltid den BÄSTA så det kommer ordna sig. Kramis <3

#7 - - Ann-Sofie:

Förstår dig preciiiis Annelie, det är inte lätt att välja, en svår uppgift minsann, men när det sen är ens egen så är den ändå alltid den BÄSTA så det kommer ordna sig. Kramis <3