Dagarna rullar




Gör de verkligen hemma hos oss, utan att det händer några världsnyheter. Men det är väl så i huvudsak vardagen är.


Vi trivs ganska bra, jag kan väl inte säga att vi inte gjort något i vinter för hur det än är så känner jag att någon form av aktivitet behöver min gode Martin, för inte mår någon bra av att helt plötsligt vara helt sysslolös. Jag kan nog inte kalla det träning, men någon form av hjärngympa blir det ialla fall några dagar i veckan.






Och en hel del prommenader, och just nu kan man ta sig fram på fler ställen än på hela vinter, härligt med lite nya -gamla ställen att utforska igen





men ibland blir det lite mer organiserat och vi försöker hålla liv i det som vi tränade i höstas, och då åker en eller två dummies med i fikan.





Tycker nog att vi har blivit riktigt duktiga på att träna lite för oss själva i vinter, ibland bara några minuter, men alltid är det något!


Än en gång var jag iväg och fick mysa med Lindas små svarta, vilka godingar och nästan leverans klara.






Vem kan motstå en sådan lite pärla?

Japp det var allt från oss den här gång, var rädda om er där ute!